July 22, 2008

pEnAt

dah lama aku menyepi kan diri dari mencoretkan sesuatu di lembaran ini. jangan di tanya kenapa...kerana jawapan aku tetap SATU...aku PENAT...

lately aku rase penat sangat2.
penat memikirkan nasib diri...
penat memikirkan hal orang lain sehingga hal diri aku terabai...
penat menjaga perasaan orang lain sedang aku sendiri memendam rasa....
penat melayan kerenah client yang entah aku sendiri tak tau nak cakap macamana...
penat dengan kerenah manager2 aku yang TAK BERTIMBANG RASA.....
ya...kalau dulu aku sering pertahan kan manager2 aku bila orang mengatakan sesuatu yang kurang enak buat mereka....tapi bukan untuk hari ini dan seterusnya.
company yang aku bekerja sekarang ni tidak akan bertambah maju sekiranya masih lagi menyimpan manager2 yang terlalu GILA KUASA dan TAK BERTIMBANG RASA...

ntah la...aku dapat merasakan jodoh aku dan company ni bakal tidak panjang. sementelahan pula aku bakal melewati batas perjanjian dengan diriku sendiri. aper perjanjian ku???

"dya..bila ko nk kuar dr company ni?"
soklan yang selalau orang tanya pada aku...

"ermm..tunggu la aku kijer 2 tahun kat cni..."
dan jawapan yang selalu aku bagi....


ya...hujung bulan ni genap usia perkhidmatan aku kat cni 2 tahun.......................................
insyaAllah....aku akan melangkah pergi...

Ya Allah..
bantu la hambamu ini.
Permudahkan la urusan ku untuk keluar dr sini...
aminnnn

No comments: