June 12, 2008

jAwApAn tAg frOm jAI

7 fakta mengenai diri aku sebagai AKU..

1) aku comel ==>> aku sememangnya comel..biar la org nk kata aku perasan pun..:D
2) aku gewmuk ==> pancit tayar moto kalau bonceng kan aku...hahhaha
3) aku kurang tinggi ==> tinggi aku 5' ++ hahhahaa
4) aku budak yang blurr ==> aku seorang yg blurr
5) aku garang ==> x percaya ek?
6) aku cengeng ==> kalau nak tau..kawan la ngan aku...hahha
7) aku kelam kabut ==> x caya?

7 perkara yang menakutkan aku sebagai AKU..

1) aku takut sebab aku terlalu penakut
2) aku takut sebab aku terlalu lembut ati
3) aku takut sebab aku x pandai kata tak
4) aku takut sebab aku x pandai nk marah orang
5) aku takut kalau aku x sempat mintak maaf pada orang2 yang aku telah byk wat salah dengan sengaja or tanpa sengaja
6) aku takut kalau aku kehilangan orang2 tersayang
7) aku takut kalau aku meninggalkan alam ini tanpa sempat bertaubat di atas segala dosa2 ku..Ampunkan hambamu ini Ya Allah
**ketakutan yang paling besar dalam hidup aku...aku takutkan ALLAH SWT

7 lagu buat masa sekarang yang diminati oleh AKU.. p list aku kat bawah ni..aku minat dari dulu smpai skrg..kira lagu skarang la tu...

1) perak darul ridzuan
2) politeknik malaysia
3) boria anak tanjung
4) seloka kedah
5) Selamat pengantin baru
6) selimut putih ==> Bila Izrail datang memanggil Jasad terbujur di pembaringan
7) sepohon kayu

ni yang betul2 skrg la..hahaha
1) endless love - by riz + nadia ==> ermmmmmm
2) 11 january - by riz (masa konsert af6) ==> ekceli aku suka lagu ni bcoz of 11 january is my besday
3) syukur ku sedar - by elyana.. ==> syukur aku masih sedar akan keadaan diri ku yang serba kekurangan ini
4) aku stacy - by stacy ==> ekceli sbnrnyer aku nk tukarkan lagu tu jadik 'aku addya'...hahahah
5) robot - by adam ==> manusia memang x pernah puas
6) sampai bila - by shawal
7) ada cinta - by acha + irwansyah

7 perkara / perkataan yang selalu AKU sebut..

1) yer ker?
2) helloooooooo....
3) wat de helllll????
4) peace muah agogo
5) i kan comel...
6) insyaAllah
7) aminnn....

7 perkara(material-plastik) yang amat bernilai buat AKU..

1) My hanpon ==> bukan senang aku nk beli enpon baru..itu pun sebab enpon katak aku dah out of services..hahaha (enpon murah jer..biasa2 jer, walaupun murah..tp aku beli ngan uit aku sendirik)
2) my boo boo ==> walaupun dah x baper nk bernilai...dah buruk..hahaha (umur dia dah 3 tahun dah..)
3) my digi cam ==> lucky draw masa dinner kompeni ritu...(aku nk beli sendiri?? mimpi la)
4) tv LG 21' + astro ==> kat kg..aku beli ngan uit gaji aku..(untuk ayah aku...)
5) nobel2 aku ==> koleksi nobel2 (aku kan suka membaca)
6) pc aku kat opis ==> walaupun bukan rete aku..p aku sayang pc ni..xder pc ni aku x leh nk wat kijer..yg paling penting..aku x leh nk tenet..hahhahaha
7) apa juga harta milik aku yang x berharga namun tinggi sentimental valuenya...

7 pertama kali dalam hidup AKU..

1) pertama kali aku sayang kat seseorang selain dr family aku ==> ermm smpai skrg aku masih sayang dia walaupun dah lost contact (yg ni jawapan paling jujur aku...hahahahha)
2) pertama kali aku tidur selama 15 jam...hahahahhahah
3) pertama kali aku naik ambulan g ospital taiping..==> lupa la tarikh dia...
4) pertama kali aku hampir2 masuk planet hollywood...uuuuu..jahatnya aku....masuk kat atas jer..x der la smpai turun kat bawah tu....
5) pertama kali aku rasa syok giler2...hahahahaha
6) pertama kali aku terasa begitu sedih sgt2.................
7) pertama kali aku pening nak jawab soklan tag ==> walaupun sebelum ni jai n lica dah penah tag aku

7 orang yang AKU mahu tag..

d sebab kan senarai kengkawan aku x banyak..aku nk tag sapa ek..
1) lica ==> dia penah tag aku...hahahah
2) abang juan ==> abang juan lalink...jawab ek...
3) mimi lolipop ==> loli...jawab balik tau...hahahaha
4) miraie ==> mira...jawab jugak na..
5)
6)
7)

by de way..thanks to jai sebab tag saya...ini lah jawapan paling ikhlas dari saya yang weng...hahahahha

2 comments:

rucAlica said...

haha kak aida memang garang.tapi sebab dia comel tak nampak pun kegarangan dia tu

ps : pedulik hapa dia nak garang ngn aku!!nak kacau gak

@dDy@ said...

ermm...so betul la sy garang ek? heheheheh.. tang mana garang nyer ek?
hehehehe