June 16, 2008

tAg frOm jAi n LIcA

LIST OUT TOP 5 PRESENTS YOU WISH FOR & THE REASONS FOR YOUR CHOICES
1)Career ==> ada x sapa2 yg agaknya nk adiahkan aku kijer yang best..bg jawatan PENGERUSI SYARIKAT @ CEO ker..ermmmtp ekceli aku bukan CEO ker skrg nih??? hahahha..aku dah penat jadik kuli... :D
2)Car ==> ermmm kete aper ek? kete impian aku paling koman pun nk la persona, x pun kete katak ker (ValksWegan)..hehe tah betu tah x ejaan aku tu..lantak la... kalau x dpt CRV pun x per la... senang aku nk merendek..hahahah.
3)Codominium ==> ekceli aku x nak la kondo. kalau dpt nk la umah stail kg. 'umah atas' means umah yg ader tiang n tangga. aku ni jiwa kampung..hehehehe
4)Cash ==> ermmm..kalau la dpt adiah RM1,000,000.00 kan best...mcm2 aku leh buat..contohnya g MEKAH ngan family aku...insyaAllah..
5)Credit Card ==> ermmm..aku nk kredit kad yang membolehkan aku pakai jer...swipe jer bila2 masa aku perlu..tp aku x payah bayar...hahhahaha..sebabnya aku ni xdak uit...hahahahah

ni la adiah yang aku dok harap2kan. 5C's. 'mete' x aku??? hahhaha....

THE PERSON WHO TAGGED YOU IS
INCHE JAI n LICA

5 IMPRESSIONS OF HIM/HER
1) suka makan / tgh coba untuk diet...
2) suka bercakap / ermm...telus orangnya
3) sensitip kot / sama jugak..hahaha
4) cerdik / pandai
5) baik ati / baik ati gak..

MOST MEMORABLE THING SHE/HE HAS DONE FOR YOU
ermm..inche jai dah 2x tag sy. lica baru skali. inche jai slalu tolong saya wat report masa ngan team MIDA. lica slalu temankan saya bergosip masa ngan team BLESS.yang penting dua2 adik2 sy yang sy sayang...peace muah agogo.....

PEOPLE YOU WANNA TAG
kalau ikutkan..aku nk tag suma orang. p dlm list aku ader cikit jer orang..so x yah la..g plak cian derang nk kene pikir jawapan utk tag ni..aku ni kan baik ati. maka x yah la nk tag saper2..hahahahah


okies JAI n LICA..sy dah jawab tag anda. andakah anda berpuas ati ngan jawapan2 sy? kalau anda x puas ati pun..harap maklum..sy x akan tukar jawapan sy. jawapan sy adalah muktamad. sbrg talian hayat tidak akan d layan...hahhahaha

4 comments:

rucAlica said...

kereta impian paling koman pun pesona???
huuu :(

@dDy@ said...

nama lagi suh list out kan present yg sy wish....
agak2 ader org nk kasik x?
;))

Ruby League... said...

ader... tapi dia dah nak kawen 5 hb neh.. wakakakakak

@dDy@ said...

saper yg nk kawen 5hb nih?
konpius jap sy....n aper kaitan ngan sy?