May 30, 2008

bAby bOy n bAby gIrl

ermm...Alhamdulillah...aku kini dah mempunyai sepasang baby.
smalam aku dpt baby girl...last 2 month aku dpt baby boy...see...
aku dah jadik ummi..hahhaha...
seronoknya xyah rase sakit nk bersalin...hahhahahaa...(sory cheqja n sya...)
baby boy aku nm dia harith izuan..
baby girl aku baru dpt smalam...so lum ader nm g.. ibu n abah dia x letak nm g...
hehehe...t da ader nm aku letak kat cni..t aku letak gambar anak2 aku kat cni k...
ummi derang ni tompang glamer jer...
hahahahahah...

love my babies...muahhhhh

p/s: ni version edited...
baby girl aku dah ader nama...nama dia...IRIS
t dah ader gambaq aku letak gambaq lak...
huwaaa...dua2 baby aku ada kat utara...sedehnyer..x dpt g tgok g..

1 comment:

L-E-E-Z-A said...

ling...aku baru jumpa blog u...ooo..ada blog xgtau yek....awat lm xupdate....