May 9, 2008

SaMBuNGaN KeSaH TeMaN SeKoLaH...

Ni sambungan citer aku yg tergantung ritu. ala citer pasai kawan2 skolah rendah aku tu. dulu aku citer pasai kawan2 pompuan.. la ni aku nk citer pasai yang lelaki lak....
ermmm nk citer pasai sapa lu ek?........

k la...aku start dr hilir membawa ke hulu...hahaha......
1. Mior Khuzairul Azlan
dia ni kami suma panggil TAN.. la ni dia aktif politik tu. ketua pemuda umno cawangan gunung rapat kalau aku x silap. ni member aku since tadika lagi.. kawan gaduh..dulu masa tadika memang rapat giler ngan mamat ni. masa skolah rendah pun camtu. p dah naik skolah menengah...start renggang..may b sebab aku dah beso..malu kot..hehehhe... p la ni kontek balik arr...yer arr...member2 kan.. TAN ni lum kawen g.. ntah puteri bunian mana tah yg dia dok tunggu...heheheh...selamat mencari yer TAN..

2. Asrul Affendi Alias.
dia ni lebih di kenali dengan nama pendi su jebek...x tau la naper..ni sorang g geng aku masa tadika.. pendi ni la ni dia ikut ayah dia.. jadik kontraktor.. dia dah menikah dah... anak sorang...kalau x silap aku dalam ramai2 dia ni la bukak jalan member2 kawin lu...heheheh...

3. Mohd Rashidi Razali
kami panggil dia edi kudak...x tau la camner dpt... edi ni kijer mana aku xtau..tp ader jer kat kg. dia ni pun lum kawen g... kalau jumpa aku..dia malu2...hahaha...patutnya aku yg malu..sebab aku pompuan...hahahaha

4. Saiful Bahari
hak ni kami suma panggil dia gebuk. dulu masa g tadika naik kete arwah atuk dia..kete katak kaler coklat. dia ni dah penah g ke jepun..kilang tempat dia kijer anto...best kan..aku yg belajo 'tingi2' ni lum lg smpai...ermm dia ni aku dengo citer nk tunang ngan budak jarau.. aku x tau la sapa dia hak jadik makwe dia...heheheh...padahal kg sebelah jer tu...pepe pun..samat tunang ek gebuk.

5. mohd helmi jamaludin..
emi topoi..anak cekgu oih ngan cek mun. orgnyer tecit je...semangat tinggi..dia ni pemalu orgnyer...ahahaha...ingat g..masa skolah.aku ngan geng2 pompuan slalu usik dia.. sampai larik keliling skolah mamat nih...hehehe...TAN ader citer kat aku aper budak ni wat la ni. p aku lupa la.. pe pe pun.. wish u all d best emi.

ekceli kat kawasan umah aku tu..aku sorang jer pompuan..so kira aku ganaz sket la..sebab kawan ngan geng2 lelaki..mana x nya, depa main senapang buluh tu..aku join, main senapang papan peluru terung belanda tu pun aku join. pantang org kata nk g masuk kebun getah..aku ikut...hahahhaa..seb baik x jadik aper2 kat aku kan..wakkakaka...

kita ke hulu sket...

6. mohd yusri omar baki.
ei pak umo.. ayah ei ni, pak umo kijer jadik tukang kebun skolah. so umah dia betui2 tepi skolah. dia ni kijer askar. dah kawen.. p x tau la dah ader anak or x....

7. roslee ahmed
lee mat meran. lee ni kawan gaduh aku. memang seteru sungguh2 masa skolah lu. aku pun x tau naper mangkuk ni memang dengki giler ngan aku. padahal aku x penah usik dia.. tu citer zaman kanak2. hahahha..la ni aku geng ngan dia, sebab wife dia kawan baik aku masa kat matrik. sapa tau kan...kecik jer dunia ni. hahahha

8. mohd azwan azaman.
wan man laksa...ni dulu kene gosip ngan aku... ala2 pakwe zaman skolah aku la ni. hahahahha...gosip2 jer..padahal aku ngan dia x der aper2 pun. kesahnyer aku ngan dia terlalu baik masa darjah 5. tah haper2 jer lan dak2 skolah dolu2. suka gosip2. hahah..aku ngan wan penah x bercakap lama gak. start darjah 6 smpai skolah menengah. smpai aku masuk U kot baru bercakap ngan dia. ntah la napa leh lost comm ngan dia. padahal x der mende pun. ekceli skrg ni pun..kalau jumpa, interaksi tu still kurang g...
wan ni pun dah menikah..tahun lepas. ngan org kelantan. aku x g gak dia kenduri. sebab aku kat kl kot kalau x silap...lum terlewat g aku ucapkan "SELAMAT PENGANTIN BARU"

9. mohd Shahrin khalid
arin ni dulu pakwe mawar masa skolah rendah...hahhahaha...arin siap wat pengakuan terbuka tu..caya la arin.
p last2 arin menikah ngan org pahang..nk wat camner..x der jodoh. p aku salute arin ngan mawar. leh jadik bestfriend tu. lupa lak..arin ni sepupu wan.

10. mustafa kamal abdul ghani.
tapa ni sorang lagik askar. tapa pun dah menikah dan dah ader anak dah. aku ngan tapa ni x der citer sangat.

11. mohd saad mat nayan
ermm...saad ni sepupu mawar. umah dia belakang umah mawar. dia ni ader citer sedeh. dah dekat nk menikah, duit hantaran dah anto separuh dah, tiba2 tunang dia wat hal. p la ni dia dah menikah ngan dah ader baby pun. dia la ni jadik toke karaoke. sapa2 wat kenduri kawen, leh sewa karaoke dr dia.

12. roslan mohamed
lan wahid. lan wahid pun askar gak. mak aku ckp dia dah menikah. p aku x tau pun..hahahah...aper nyer member la aku nih...hahhaha...member menikah x tau n x pegi pun...hahhaahha... p lan ni baik orgnyer..untung bini dia... :D

13. mohd nazir mat lodin
hak ni pakcik aku. tp x rapat pun...hahahaha....pakcik ni lu ngan aku kerek giler..sebab sama2 lawan sapa pandai. hahaha... p aku lagik pandai dr dia...hahahha..jgn marah ek pakcik. pakcik ni baru menikah. tgh bulan april ritu. aku x pegi pun sebab merajuk. yer arr..suh g kt kg, dah arrr aku susah nk cuti. padahal leh jer jemput g belah pompuan kat jalan klang lama tu.. bukan jauh dr umah aku pun. pakcik ni la ni kijer ngan MAS..technician kapai tebang mak aku ckp.. x tau la yer ker x..pe pe pun.. "SELAMAT PENGANTIN BARU"

14. mohd zaki hussien
hak ni sorang lagi seteru aku masa skolah. aku x tau la naper dia cukup anti ngan aku. jahat tul mulut aki ni. suka report kat ayah aku aper aku slalu wat. masa form 2, seb baik x mkn penampo ngan aku...kurang ajo g.
p la ni aku dah baik dah ngan aki ni..hehehehe....aki ni lum kawin g mak aku ckp...ni sorg lagi dok tunggu puteri bunian. hahahha

15. mohd damanhuri mohd nasir.
daman ni lu kene gosip ngan ina. hahahah...dia ni bukan dok kat kg aku. dia dok kat kg sebelah. punya la gagah dia kayuh beskal choper dia kaler biru g skolah aku. sama cam makcik dia lu..hehhee...after skolah rendah aku x penah jumpa dia. p raye tahun 2004 kot..kitorg leh jumpa balik..wat gadering ramai2... TAN bgtau aku..dia ni dah menikah...xtau la sahih ka x...hehehe


16. khairil adnan.
kerel ni lu kapel ngan wani..hahahahha.....kelakar giler kerel nih. siap kasik wani bedak g. dah arr bedak tu amik kakak dia nyer. memang kelakar bila ingat citer zaman skolah rendah lu. kerel ni kijer kat kg jer. slalu jer aku tgok dia kt kg p start dr abih skolah rendah smpai la ni, aku x penah bertgur sapa ngan dia.. :D , teruk tul aku ni kan...

sekian lu..aku nk kene balik...sambung t ek...
peace muah agogo

3 comments:

Ruby League... said...

Tak cerita kisah mohammad baaida? ahaks... patut la... skang leh jadi TL! gagah dari kecil rupanya!

@dDy@ said...

mohammad baaida xder citer menarik...tu sebab x citer....
GAGAH? ermmmmm.....

Ruby League... said...

Gagah menahan serangan musuh! Wacha!