May 23, 2008

kEsErOnOkkAn..

ari ni aku sonok giler.....ader beberapa sebab yg wat aku seronok nih...
1. pasai RIA..sapa RIA ni...rahsia...hahahaha..hanya org2 tertentu jer yg tau...
2. aku dpt koling dr SABAH.....terkejut sei...x penah2..syok giler. x sangka 'dia' ingat aku... dia ckp nk turun KL nk jumpa aku..siapa DIA tu???? still rahsia lg..hahahhaa
3. CRONJOB aku membuahkan hasil...hahahahah..(hak ni yg paling best)..tugas aku skrg ni...nk kene asingkan admin jer... ermmm.chaiyuk...addya leh wat nyer....
4. ari ni aku nk g mida...nk deploy report...harap2 x der prob....
5. esok aku ader test..kengkawan suma..doakan aku ek..

peace muah agogo.....
ape ke heinyer yob?..
redah jer...
caya lah...
baguih la....

wakakakakakak....

alamak...terlebih sudah..
ye ye aaaaaje....
.....

1 comment:

Anonymous said...

ambooi.., sonotnyer dier..apapun semuga Addya hepi.