May 17, 2008

mAAf tEmAn.....

ermm....lately aku selalu terlepas flight.....mungkin sebab aku terlalu sibuk sgt..(sibuk ker aku? wakakaak)..tp ekceli semenjak 2 menjak ni..aku memang bz sgt2 n terlalu penat sgt2. penat memikirkan perkara2 yang berlaku pada diri aku. perkara apa kah itu....biar menjadi rahsia buat diri aku.

ketahuilah teman..aku kini umpama 'katak di bawah gelas'. aku nmpk keadaan sekeliling, namun aku x tau aper yg berlaku. pikiran aku x sempat untuk memikirkan perkara2 sekeliling ku. urusan peribadi menuntut perhatian aku sepenuhnya.

pada teman2 yang merasakan sedikit terpinggir dari perhatianku, ribuan ampun dan maaf aku pohon. dan pada teman2 yang merasakan aku seperti 'reporter x bergaji', ingin aku katakan, aku terlalu bz, masih belum sempat untuk memikirkan hal kamu, wahai teman...masih banyak hal lain yang perlu aku dahulukan dari menjadi seorang yang bz body.....


maaf teman jika ada keterlanjuran jari jemariku menaip. aku terlalu penat kini.
peace muah agogo



6 comments:

rucAlica said...

macam tgh stress je ni kak aida..
chill k :)

@dDy@ said...

buleh tahan la wak...serabut sket semenjak 2 menjak nih...
nk bergosip pun x sempat nih...huuhuuh...rugi tu...x tau perkembangan semasa....
:D

rucAlica said...

tula workaholic sgt..
he he he

@dDy@ said...

eh..dah lama x minum horlick...ummm...dapat segelas horlick ais..sedap ni..ilang segala penat d badan...muhahahahha

selagi kita jadik kuli ni wak...nak x nak..ikutkan ajer...wakakakakaka...

rucAlica said...

takdenye.
saya yg kuli.kak aida tu TL.
:) dah jgn tensen2 tau

@dDy@ said...

hahah..xdak bezanya kuli ngan TL. aper ader di sebalik hurup T n L? hahah, serupa gak d bayar gaji. beban kijer bertambah2.mcm nsik tmbh lak..hahahah...

selagi kita mkn gaji..di bayar gaji oleh boss..selagi itu kita di gelar kuli...hahaha....