May 5, 2008

cUtI cUtI

cuti2 malaysia.....hahhaha...syok seh balik kg...
rase cam x nak balik cni lak...hahahahah....

perjalanan untuk pulang ke kampung kali ni adventure giler...hahahaha... sharp 530pm aku kuar jer dr opis selamber dek jer...hahah..dulik aper aku ngan manager2 kat depan tu..hahhaa.. cuti aku x lulus pun sbnrnyer.....padahal aku apply dr awai bulan g...

aku ikut nissa balik umah dia lu ptg tu...pastu esok2 pagi nissa ngan sepupu dia anto aku kat teluk intan (pestaim aku g teluk intan tu... :D ). dr teluk intan, aku naik bas general (kale ijo) balik kuale. tapi tak la sampai pekan kuale bebeno. aku turun kat simpang jemuan jer. hehehhe... pastu dr simpang jemuan tu..kak cik amik aku sampai la kat umah...

sepanjang 4 hari aku kat umah..berat badan aku mau naik 2 kilo...hahhahaha...mana x nyer..aku dok kg..aku jadik 'tukang masak' bertauliah...hahahahhaa... n tukang makan yang x payah di tauliahkan...hahahaha
tp x pa..aku puas hati sebab tiap kali aku masak..ayah aku mkn bertambah2... ;)

lagi citer best aku balik kg..
sampai jer kat kg ari khamis tu.. Ya (zura), member rapat la jugak merangkap sepupu sepapat aku baru abih wat kenduri taruh sireh dengan kata lain lenggang perut..ala..doa selamat + tempah bidan bila pegnen dah cecah 7 bulan. pastu nyah (abi), member aku gak merangkap anak sedara pupu aku, baru 7 hari lahirkan 2nd baby. baby pompuan. nama dia nur aisyah ummairah..hahahaha...sedar x sedar aku ni dah bergelar nenek...hahahhahaa....NENEK yang COMEL...hahahah...

ekceli aku, ya ngan nyah masa zaman skolah2 lu...memang kamceng gilos. aku ketua nyer (sebab aku yg paling tua..)hahahhaha.. nyah muda setahun dr aku. ya muda setahun dr nyah. dalam kami 3 org..ya ngan nyah dua2 nurse. aku jer yg lain... antara kami 3 org gak, aku sorang jer yg masih solo..ehek ehek ehek....
nk wat camner..seru x smpai g..hehehhe....tapi aku bahagia cam gini.. dulik aper aku org nak kata apa..as long as aku x susahkan org..layan jer aper org nk kata pun...muuaaahhhhh....bukan x runsing gak org tya...tp ntah la..lum tergerak ati lg kot..hahahha... skrg ni aku kumpui anak sedara, anak angkat n cucu sedara....kejar title ibu sedara, ummi angkat n nenek sedara.. ;)

2 comments:

Ruby League... said...

nak gak!... bila nak masak lagi? saya nak dtg!

@dDy@ said...

insyaAllah..tergerak tgn sy nk masak...sy gtau ek...