April 15, 2008

AnnUaL DinNEr XyBaSE

ermmm....nk citer aper ek....
ekceli dinner tu best ar jugak...bg aku yg beng ni...so far ok la...tmbh2 ok sebab aku dpt lucky draw....
hehhehe....mcm x caya jer...dah arr calling number tu....aku baru balik dr surau....
kelam kabut masuk dewan.....lum sempat duduk lg...dgr anita announce number 0348 kalau x silap aku....
tah mcmn aku tergerak hati nk tgok kad aku...skalik cam x caya jer...my lucky number tu.....

terkial2 gak aku nk g ke depan tu..ngan high heel nyer...ngan kibaya nyer...ngan malu sebab badan ku debab (hahhahaha)..seb baik aku dah tukar pesen tudung...kalau x lagik malu....nk tau aper adiahnyer?
ermmm....aku dpt kamera digital samsung s760...alhamdulillah...xyah aku kumpul uit utk beli....:D
Gambo adiah yg real..t la next time aku upload lak....
k....peace muah agogo



No comments: