April 7, 2008

ari ahad (06/04/2008)

ermm...pagi cam maleh jer nk bangun....hahahaha..p sebab dah janji ngan mak buyung (ya ampun syalinda)..dengan langkah malasnyer...aku pun g la mandi n bersiap2 alakad jer...yer arr..g kuar ngan member jer...bukan g dating pun....hahahhaha...sebelum kuar tu..sempat g aku masak nasik ngan goreng ikan bilis plus air asam... rese cam nk g lawat orang sakit kat spital je...hahahaha...aku masak ikan bilis tu bukan ape..dah lama sya nak makan ikan bilis aku goreng tu..p x der kesempatan lg.. since dia start ngandung sampai ari ahad tu baru dpt..risau aku kot2 dia terberanak x sempat makan ikan bilis aku tu...jadik aper2 kat anak dia nanti..x pasai segunung rase bersalah aku...heheheheh....bukan susah mana pun kan..cuma kesempatan tu x der... :D

masa nk kuar pagar kat umah tu..ader la adik maner tah..cuba nk ngorat aku...hahhahaha..kelakar kan...p budaknyer cute..p aku lagik comei...hahahhaha...adik2 g..skolah g budak tu.."kecit2 dah pandai ngorat2 org..kan dah kene marah ngan mama tu"...


mula aku g kat pwtc....pesta buku..memang pesta gile....hahahaha..ingat nk g jumpa naz(penulis novel "lily untuk najah")..novel ni best tau (naz..awak kene kasik kredit kat saya..tolong pomot nih...hehehe )..


p sebab bersesak ramai orang..x jadik la...lagik plak sian aku tgok sya...sedar x sedar abih la jugak uit aku...beli novel 4 buah..pastu li buku pasai herba n then buku2 rujukan utk NONO (adik aku yang paling last nk amik spm)...beli buku latihan dia g..kalau x pass SPM adik aku tu...sajer jer la...
jar jemari aku krem bawak buku2 tu suma...berat giler...hadoi la....pastu perjalanan d teruskan menuju ke SOGO...

kat SOGO..sempat la aku sambar baju utk IKA (anak sedara aku)..p lum sempat nk g anto....hehhe....pastu teman sya g carik barang untuk baby...(dia dah tujuh bulan)..heheh....seb baik masa jalan2 ngan aku tu...dia x der aper2. risau gak kot tiba2 nk terberanak ker..hari aku...hahahaha......


bila g tempat baby tu...rase cam nak ader baby jer...hahahaha...p perjalanan aku masih jauh g..tanggung jawab aku lum selesai g...hahahah....senti la plak aku nih. :P.....


masa nak balik tu..ujan selebat2 giler...seb baik x jadik aper2...tawakal jer masa naik lrt tu....
sampai umah...sempat la aku khatam sebijik buku...hahah..tinggal lg 3...hadoi..x sabar nyer nk abihkan koleksi tu........sya pun selamat smpai ke umahnyer....hehehe..sekian cerita untuk kali ini.....kiter sambung len kali ek.....

peace muah agogo!!!

No comments: