April 29, 2008

tEntAng SeSeoRaNG

ermm..ari ni aku tergerak hati untuk bercerita tentang seseorang...seorang teman dan sahabat yang kini telah hilang dari sisi... bait2 lagu SAHABAT nyanyian Fauziah Latif amat memberi kesan pada aku... lagu ini khas untuk............

SAHABAT

Semalam yang pergi
Sayup tak berpaling lagi
Tinggalkan semua
Pahit dan manis rasa

Di titian waktu
Aku yang terpisah jauh
Dari hidupmu
Kini merasa rindu

Sebaris namamu ku sematkan
Seraut wajahmu terpahat di ingatan
Dikaulah di antara
Insan yang bertakhta... Di jiwa

Seingatku dulu
Kita bergandingan bahu
Teguh bersatu
Bagai isi dan kuku

Dan tiada pernah ku menduga
Kini ku kehilanganmu
Bagai angin pantas menderu pergi
Membawa khabar yang pahit sekali

Sahabatku
Aku kini mencari bayangmu

Seingatku dulu
Kita bergandingan bahu
Teguh bersatu
Bagai isi dan kuku

Kini ku rasakan kekosongan
setelah kau tiada lagi menemani
jalan yang kulalui
jalan-jalan yang sama di titi
sahabatku aku resah merindu
padamu



No comments: