April 11, 2008

BeNgANg

ari ni aku bengang dengan 2 perkara.....

satu nyer pasai testing...smalam aku dah siap email kasik link utk masuk system tu skalik ngan userid n password utk user masuk kat system tu..so dah dpt user id n link tu supposely as a tester sepatutnya dia tau aper nk buat kan... bukannya dok suh aku yang buat then dia tgok then close d OR... t aper2 jadik...x pasai2 aku n d gang yang kene... berapi gua beb..seb baik aku x berubah jadik naga..(hahha...penah ker aku marah2? hahahah...)

ermmm...aper yg aku belajo dulu...tester ni kijer dia test system yg developer dah buat..then kalau ader prob kuarkan OR..aku tau la derang ader kijer lain selain wat testing. tp..kalau dah suh test tu..test jer la...wat la aper yang patut..nk crash kan system pun..buat la..dah tu kijer korang...kalau dok tgok jer kitorg(developer) yang test..op coz la kitorg akan tunjuk yg OK2 jer..t last2 kitorg gak kene marah ngan PM n MANAGER...

PM aku ngan manager2 aku tu pun aku dok hangin...aku request tester dr tahun lepas g...baru nk dpt dlm seminggu ni...berapi jer...dah la kasik org yg baru lak tu....dah tau aku nyer client cam sengal..cerewet nk mampus...kasik la yang teliti sket..geram jer....


bengang kat perkara 1 lagi..xyah la citer..x dak mood nk citer......

No comments: