April 10, 2008

OR..SL..CR

menci...menci..menci...

weng betui arr client aku tu....gilak n seangkatannya...menyampah..suma ader ni..berbaur2 perasaan aku...... eii..x tau nk gambarkan camner perasaan aku skrg nih... kalau requirement derang ok x per la..ni cam tah haper2 jer...cam la derang tu pandai sgt. tau arr derang yg bayo uit. tp consider la sket betapa payah nk memikio kan logik2 yang sepatutnya utk wat sesatu action tu...

bebal..biol..bengap...sesuka suki jer...kalau nk sgt mcm tu...ada baiknyer guna cara manual..kan senang...
ni la payahnyer org gomen..manja tahap terlampau...ingat derang tu kijer separa gomen leh ngada2 terlampau? ni la org malaysia yang mengada2 byk songeh..ermm lg satu..org2 atasan ok jer leh pikir jauh..org2 bawah ni yg mengada2..eii..turut ati...mau jer aku cekik2 derang tu...mau jer aku amik laptop tu hempuk atas pala derang...

Astaghafirullahala'zim.....x pasal2 jer bertambah dosa aku yang dah sedia ada.......

No comments: